بازار کالا و خدمات شرکت هلدینگ پیام افشار

جهت خرید و فروش کالا و خدمات با کارشناس ما تماس بگیرید. 09120328673 محمدی

بازار کالا و خدمات شرکت هلدینگ پیام افشار

جهت خرید و فروش کالا و خدمات با کارشناس ما تماس بگیرید. 09120328673 محمدی

www.royal-plastic-a.com

ABS از جمله مهمترین و پر کاربردترین پلیمرهای مهندسی می باشد، که ترکیبی از خواصّ مکانیکی متعادل، چقرمگی عالی، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر عوامل جوی (ESCR)، خواص اکستروژن خوب و قابلت ترموفرمینگ بالا را به دلیل داشتن دو فاز پلاستیکی SAN و لاستیکی BUTADIENE RUBBER، داراست.

     

مواد :

ABS1    ABS2



یکی از ویژگی های نامطلوب پلی استایرن مورد استفاده در مصارف عمومی، شکنندگی و مقاومت کم آن در برابر ضربه است. برای اصلاح این ضعف، پلی استایرن را با 10 الی 20 درصد پلی بوتادین رابر آلیاژ می کنند و در نتیجه پلی استایرن با مقاومت ضربه بالا حاصل می شود که علاوه بر دارا بودن تمام خواص پلی استایرن (به استثنای عبور پذیری)، مقاومت در برابر ضربه بالا، وزن کم و قابلیت ترموفرمینگ بسیار خوبی را نیز داراست.
   
    

مواد :


hips    hips2
 

استحکام بالا، اکستروژن و ترموفرمنیگ خوب، توانایی فرآیند پذیری مجدد، جمع شوندگی کم به هنگام شکل دهی، رنگ پذیری خوب، عبور پذیر بودن در برابر نور و مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی ضعیف و بویژه قیمت بسیار منا سب سبب شده ورق GPPS درکاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.
    

مواد :

gpps1    gpps2


ورق ABS  مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی ندارد و در دراز مدت بروز این عیب بویژه در موارد بهداشتی نظیر وان و روشویی و همچنین کابین داخلی یخچال، سبب جمع شدن آلودگی در این خراشیدگی های سطحی شده و منجر به تغییر رنگ، غیر بهداشتی شدن و از بین رفتن زیبائی محصول می گردد. از طرفی دیگر مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، قابلیت ترموفینگ خوب، در کنار قیمت مناسب در مقایسه با سایر ها پلیمرها، جایگزینی ABS را تقریباً غیر ممکن ساخته است. PMMA در مقایسه با ABS مقاومت شیمیایی بالاتر، مقاومت بهتر در برابر اشعه UV و بویژه سطحی مقاومتر در برابر خراشیدگی را دارد و میتوان آنرا برای اصلاح ABS بکار برد. دمای ذوب نزدیک به هم و میزان جمع شوندگی مشابه، امکان کواکسترود نمودن این دو پلیمر را به صورت ورق ممکن ساخته است. در نتیجه ورق های PMMA/ABS/PMMA با لایه زیرین ABS و لایه رویی PMMA، هم مقاومت ضربه بالای ABS و هم مقاومت در برابر خراشیدگی و براقیت PMMA را یکجا دارند.
      

مواد :

images


نوار پی وی سی محصولی است که برای پوشاندن لبه های بریده شده و بدون روکش ام دی اف مصرف میشود و با توجه به استفاده روز افزون از تخته های ام دی اف نیاز به این محصول بیش از پیش احساس میشود.

علت اصلی تولید نوار لبه بهره گیری بیشتر از این نوع صفحات و مقاوم سازی آنها در برابر شرایط محیطی از جمله حرارت، رطوبت محیط و همچنین حشرات موذی (که روزانه آسیبهای بسیاری به این نوع صفحات وارد میکردند) بود.

    

مواد :


navar


طرّاحی و معماری بناها همه روزه روبه پیشرفت می باشد و یکی از مواردی که در طراحی ساختمان و دکوراسیون آن نقش مهمی ایفا می نماید، شیشه است. این امر منجر به تقاضای بالایی در خصوص شیشه های طلقـی شده است. این شیشـــه ها فقط شیشه های ایمنی نمی باشند، بلکه بیشتر به صورت شیشه هایی که بر روی آنهــــا طرحها و هنر های گوناگون اجرا شده است به کار می رود.

    
 

مواد :

talg


پـلی ونیل کلراید (Poly  Vinyl  Chloride) با نام اختصاری پـی وی سی  (P.V.C)  یک نوع  پـلیمر

ترموپلاستیک است که در بسیاری از صنایع، از جمله در صنعت ساختمان کاربردهای متنوّعی دارد ؛ بطوریکه درسالهای اخیر در بسیاری از مناطق جایگزین مواد ساختمانی سنّتی از قبیل :

چوب، بتن ، خاک رس و.. شده است . پیشرفت روزافزون هنـر و صنعت دکوراسیون داخلی

، منجـر به ساخت و تولید متریال های متنوع و خاصی شده است که در همین راستا

، هولدینگ رویال نیز، اقدام به تولید پـانل های پی وی سی (P.V.C) با برند  رویال پانل نموده است.


    


مواد :



پـلی وینیل کلراید (PVC) ، پـلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است که در شرایـط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنـعت پتروشیمی می باشد.

    

مواد :